Holiday Housing

Verhuur- en beheerdiensten

Met Holiday Housing haal je meer uit je vakantiehuis zonder gedoe. Wij zorgen voor het genereren van boekingen via diverse kanalen, professionele schoonmaak, duurzaam linnenbeheer en directe communicatie met gasten. Daarnaast verzorgen we een uitstekende online presentatie en nemen we financieel beheer en schadeafhandeling uit handen. Of je nu kiest voor een vaste opbrengst per maand of een commissiemodel, jouw woning is bij ons in goede handen.

Inbegrepen bij deze dienst

Prijsindicatie verhuurprijs vakantiehuis

Door onze ervaring hebben wij verschillende strategieën ontwikkeld op gebied van prijsbepaling en het genereren van boekingen. Wij hebben ervaring met vele platforms en zullen voor uw vakantiehuis verschillende kanalen inzetten om de juiste doelgroep aan te spreken. Samen met u zullen wij vooraf de beoogde doelgroep afstemmen om zo de juiste strategie te kunnen bepalen.

* Goede ligging: Schoorl, Egmond aan Zee, Alkmaar centrum, Bergen aan Zee en centrum
* Gemiddelde ligging: Egmond aan den Hoef, Egmond Binnen, Alkmaar buiten centrum, Heiloo, Castricum
* Holiday Housing kenmerkt de faciliteiten als ‘goed’ op het moment dat er meerdere faciliteiten uit deze rij beschikbaar zijn: eigen parkeerplek, luxe meubels, luxe bedden, luxe badkamer, sauna, openhaard, uitgebreide keuken, vrijstaand, ruime buitenruimte

Genereren van boekingen via verschillende kanalen

Door onze ervaring hebben wij verschillende strategieën ontwikkeld op gebied van prijsbepaling en het genereren van boekingen. Wij hebben ervaring met vele platforms en zullen voor uw vakantiehuis verschillende kanalen inzetten om de juiste doelgroep aan te spreken. Samen met u zullen wij vooraf de beoogde doelgroep afstemmen om zo de juiste strategie te kunnen bepalen.

Schoonmaakdiensten

Onze schoonmaakmedewerkers gebruiken professionele middelen en werken aan de hand van een schoonmaaklijst om te waarborgen dat alles netjes wordt nagelopen. Er wordt altijd op de vertrekdag schoongemaakt om eventuele problemen te voorkomen. Mocht de woning niet netjes zijn achterlaten, dan maakt de schoonmaakmedewerker foto’s die eventueel als bewijs opgevoerd kunnen worden. Dit gebeurt gelukkig niet/nauwelijks.

Informatievoorziening richting gasten

Wij hebben verschillende contactmomenten met onze gasten. Voordat de gasten arriveren, versturen wij praktische informatie over het vakantiehuis, huisregels en leuke weetjes over de omgeving. Tijdens het verblijf hebben gasten soms vragen over het vakantiehuis of kan er een (klein) ongelukje zijn gebeurd. Ook vragen wij na enkele verblijfsdagen of alles naar wens is en ondernemen actie als dit niet het geval blijkt. Wij zorgen ervoor dat er snel en effectief wordt gecommuniceerd met de gasten. Wij zullen u er pas bij betrekken op het moment dat er wat gerepareerd of onderhouden moet worden.

Financieel beheer

Alle omzet die gegenereerd wordt, zal worden overgemaakt naar een rekening van Holiday Housing. Vanuit deze rekening wordt er uitbetaald volgens afspraak.

Commissie afspraken

Als Holiday Housing commissie ontvangt van de omzet, dan zal de omzet van het vakantiehuis worden doorgeboekt naar uw rekening. De commissie die Holiday Housing toekomt en de toeristenbelasting worden van de omzet ingehouden. U ontvangt maandelijks een overzicht van de geldstromen van uw vakantiehuis. Wij zijn zeer transparant en hebben niets te verbergen. Uw inkomsten zullen afhankelijk zijn van de verhuur omzet.

Vast bedrag per maand

Als er een vast bedrag per maand is afgesproken, dan ontvangt u maandelijks aan het begin van de maand het afgesproken bedrag van Holiday Housing. De omzet van het vakantiehuis wordt ontvangen op een rekening van Holiday Housing. U ontvangt het gehele jaar hetzelfde bedrag per maand. Het risico van leegstand ligt hier dus voor rekening van Holiday Housing.

Professionele online representatie

Potentiële gasten speuren het internet af op zoek naar de juiste vakantiewoning voor hun vakantie, weekend weg of om gewoon even te ontspannen. De kleinste details kunnen hierin doorslaggevend zijn. Het is daarom zeer belangrijk dat het vakantiehuis op een goede manier wordt gepresenteerd op alle kanalen. Holiday Housing verzorgt foto’s, pakkende teksten en een uitgebreide lijst met aanwezige faciliteiten om zo een hoge bezettingsgraad te kunnen behalen.

In- en uitchecken van gasten

Het in- en uitchecken van gasten gebeurt bij voorkeur via een sleutelkluis of codeslot om zo de beheerkosten laag te kunnen houden. Daarnaast werkt het super goed en zijn gasten niet gebonden aan een exacte aankomsttijd. Er kan altijd een afspraak gemaakt worden met een medewerker van Holiday Housing die op een afgesproken tijdstip uitleg komt geven aan de nieuwe gasten.

Troubleshooting

Tijdens het verblijf van de gasten kan er altijd een probleem optreden dat een wenselijk verblijf voor de gasten in de weg kan staan. Denk aan rioolproblemen, een storing van de verwarmingsinstallatie of het defect raken van gebruiksmateriaal. Wij zullen indien nodig naar de woning afreizen of een monteur bemiddelen. Uiteraard zullen wij u op de hoogte houden van dit soort situaties. Als er kosten verbonden zijn, bijvoorbeeld bij reparatie, zullen wij dit altijd doen in overleg met u.

Bemiddeling bij schade

Gelukkig komt dit nagenoeg nooit voor. Maar het kan altijd gebeuren dat er iets van waarde omvalt of kapot gaat door gebruik. Als dit gebeurt dan kan dit worden verhaald op de verzekering van de gasten of verzekering van het boekingsplatform. Een medewerker van Holiday Housing zal langskomen om de schade op te nemen en te bemiddelen richting de verzekering.

Organiseren van bed- en badlinnen

Er kan gekozen worden om bed- en badlinnen te verzorgen voor gasten. Dit is een dienst die vele gasten zullen waarderen. Holiday Housing doet zaken met een professionele partij die hotelkwaliteit linnen verzorgt. Schone pakketten worden geleverd en vuile pakketten worden opgehaald.

Logo Holiday housing

Verhuur voorstel

Ontdek wat uw vakantiehuis oplevert

Contact

Heeft u een vraag? Kom in contact