Genereren van boekingen via verschillende kanalen
Door onze ervaring hebben wij verschillende strategieën ontwikkeld op gebied van prijsbepaling en het genereren van boekingen met onze verhuurdienst. Wij hebben ervaring met vele platforms en zullen voor uw vakantiehuis verschillende kanalen inzetten om de juiste doelgroep aan te spreken. Samen met u zullen wij vooraf de beoogde doelgroep afstemmen om zo de juiste strategie te kunnen bepalen.
Schoonmaakdiensten
Onze schoonmaakmedewerkers gebruiken professionele middelen en werken aan de hand van een schoonmaaklijst om te waarborgen dat alles netjes wordt nagelopen. Er wordt altijd op de vertrekdag schoongemaakt om eventuele problemen te voorkomen. Mocht de woning niet netjes zijn achterlaten, dan maakt de schoonmaakmedewerker foto’s die eventueel als bewijs opgevoerd kunnen worden. Dit gebeurt gelukkig niet/nauwelijks bij onze verhuurdienst.
- Leuk weetje: Wij werken met lokale schoonmaakmedewerkers. Hierbij is het streven dat onze schoonmaakmedewerkers maximaal 5 kilometer reistijd hebben. Wel zo duurzaam.
Informatievoorziening richting gasten
Wij hebben verschillende contactmomenten met onze gasten. Voordat de gasten arriveren, versturen wij praktische informatie over het vakantiehuis, huisregels en leuke weetjes over de omgeving. Tijdens het verblijf hebben gasten soms vragen over het vakantiehuis of kan er een (klein) ongelukje zijn gebeurd. Ook vragen wij na enkele verblijfsdagen of alles naar wens is en ondernemen actie als dit niet het geval blijkt. Wij zorgen ervoor dat er snel en effectief wordt gecommuniceerd met de gasten. Wij zullen u er pas bij betrekken op het moment dat er wat gerepareerd of onderhouden moet worden.
Financieel beheer
Alle omzet die gegenereerd wordt, zal worden overgemaakt naar een rekening van Holiday Housing. Vanuit deze rekening wordt er uitbetaald volgens afspraak.
Commissie afspraken
Als Holiday Housing commissie ontvangt van de omzet, dan zal de omzet van het vakantiehuis worden doorgeboekt naar uw rekening. De commissie die Holiday Housing toekomt en de toeristenbelasting worden van de omzet ingehouden. U ontvangt maandelijks een overzicht van de geldstromen van uw vakantiehuis. Wij zijn zeer transparant en hebben niets te verbergen.
Vast bedrag per maand
Als er een vast bedrag per maand is afgesproken, dan ontvangt u maandelijks aan het begin van de maand het afgesproken bedrag van Holiday Housing. De omzet van het vakantiehuis wordt ontvangen op een rekening van Holiday Housing. U ontvangt het gehele jaar hetzelfde bedrag per maand. Het risico van leegstand ligt hier dus voor rekening van Holiday Housing.
- Leuk weetje: onderdeel van onze verhuurdienst is dat wij de toeristenbelasting afdragen en aanmelden bij de gemeente. Hier hoeft u dus niets voor te doen. Wel zo gemakkelijk.
Professionele online representatie
Potentiële gasten speuren het internet af op zoek naar de juiste vakantiewoning voor hun vakantie, weekend weg of om gewoon even te ontspannen. De kleinste details kunnen hierin doorslaggevend zijn. Het is daarom zeer belangrijk dat het vakantiehuis op een goede manier wordt gepresenteerd op alle kanalen. Holiday Housing verzorgt foto’s, pakkende teksten en een uitgebreide lijst met aanwezige faciliteiten om zo een hoge bezettingsgraad te kunnen behalen bij onze verhuurdienst.
- Leuk weetje: Om de zoveel tijd zullen wij de online representatie aanpassen om te testen of het een beter resultaat behaald. Weet je nog? De kleinste details zijn doorslaggevend.